niedziela, 3 lutego 2013

Plan na luty

Mozolnie idzie mi czytanie "Tylko Ciebie chcę" Federico Moccia. Jakoś wyjątkowo nie mam weny do czytania. Oczywiście wciąga, ale to ja się rozleniwiłam. Ale już jutro powrót do szkoły, kilka godzin lekcyjnych i książka przeczytana. Mój plan na luty jest mizerny i myślę, że w tym miesiącu zajmę się bardziej przygotowywaniem do matury (czytaniem lektur, czego szczerze nie lubię) niż czytaniem powieści. Oczywiście nikt nie wie co z tego wyjdzie, ponieważ nawet jutro mają przyjść dwie nowe książki z wymiany. W końcu na półce stanie calutka saga "Zmierzch" i tak długo wyczekiwany "Dotyk Julii". Postaram się również nie kupić żadnej książki, choć już dzisiaj kusiły mnie ze swojej biedronkowskiej półki. Pieniążki będę odkładać na całą serię "Pamiętników wampirów". I zacznę w końcu kupować to, czego naprawdę chcę, a nie to, co mi wpadnie w oko w danej chwili. Tym sposobem mam na półce kilka naprawdę niechcianych pozycji. A Wy co chcecie osiągnąć w lutym? Może jakieś wyjątkowe wyzwania?

1 komentarz:

  1. Wyzwania? Przeczytać "Lalkę" i "Zbrodnię i karę".. ;)
    Zapraszam do mnie na urodzinowy konkurs, gdzie możesz wygrać piękną książkę i prezent niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń